WELCOME TO BLOG NURUL SHAFIKA

Samsons-Kenangan Terindah



lagu ni amat bermakna bagi aku sebab lagu ni last AKU DAN KAU dengar time dalam kereta time sebelum kita gaduh,dan selepas itu baru aku tahu makna disebalik lagu ni selepas kita gaduh,aku just harap kita tetap macam dulu walaupun now kita SUKAR nak jadi macam dulu sebab kesalahan yang aku lakukan.aku tak kisah kalau kau tak maafkan aku tapi aku cuma berharap kita tetap rapat macam dulu,jujur aku cakap aku rindu kau.dulu time cuti je awak selalu BBM saya cakap rindu dekat saya now semua tu hilang macam tu je.Sekarang cuti awak tak pernah bbm saya lagi,tak pernah antar voicenote dekat saya,tak pernah nyanyi lagi utk sy dan semua benda yang kita lakukan dulu semua tu HILANG dan saya tak tahu lagi cmner nak buat keadaan dulu kembali lagi.SAYA RINDU AWAK SANGAT-SANGAT !!!!!
balik la kepada saya dan kembalikanlah hubungan kita yang dulu