WELCOME TO BLOG NURUL SHAFIKA

terima kasih awak :)

MFA itulah nama singkatan yang berjaya menawan hati aku.awak,awak tahu tak saya gembira sangat bila kita dah kembali seperti dulu.hubungan kita dah kembali seperti dulu.sungguh,saya tak tahu nak cakap cmner tapi saya gembira sangat.awak for the 1st time in my life,AWAK LELAKI PERTAMA yang baca blog saya sambil menangis,sungguh saya tak sangka blog saya ni mampu membuat seorang lelaki yang bernama MFA,seorang yang sentiasa emosi mampu mengalirkan air mata hanya kerana membaca blog saya je.sungguh saya terharu sangat dan tak sangka sampai sekarang yang awak menangis.awak saya buat blog bukan nak awak menangis tapi saya hanya meluahkan apa yang rasa sebab saya tak tahu nak luahkan dekat siapa.kalau saya luahkan dekat awak saya takut,sebab saya seorang perempuan takkan nak meluahkan segalanya pada seorang lelaki.saya gembira bila kita dah tak gaduh dah,dan saya harap kita dah takkan gaduh sebab saya tak mampu bertahan seorang diri bila saya bergaduh dengan awak.awak..terima kasih sebab nyanyikan untuk saya lagu KENANGAN TERINDAH itu,jujur saya cakap dengan awak time awak nyanyi lagu tu memang saya nak menitiskan air mata tapi air mata tak mampu untuk keluar dimata tapi hanya mampu menangis di dalam hati.Bukan menangis sebab bersedih tapi menangis sebab gembira.dan saya rasa tak percaya kita mampu berbaik semula,saya ingat awak takkan maafkan saya sampai bila-bila.mula-mula saya memang dah putus asa terhadap awak sebab takut awak tak nak berbaik dengan saya.awak sometimes saya memang dah putus asa sangat-sangat untuk mengejar awak sebab saya asyik terfikir sampai bila saya nak kejar awak tapi bila kita dah berbaik saya rasa tak salah kalau saya tetap tunggu awak.memang awak nampak ada perempuan yang sedar menunggu awak tapi awak TAK NAMPAK ada seorang perempuan sanggup menunggu dan membiarkan hati dia terluka,biarkan diri sendiri jealous bila tengok awak dengan orang lain hanya sebab apa dia buat cm tuh...sebab dy sayang dekat awak.awak saya sedar mungkin takkan mampu memiliki sepenuhnya hati awak tapi awak jangan risau saya tak pernah memaksa awak untuk terima saya cukuplah saya lihat awak still mampu mengukir senyumam tu dah memadai bagi saya.saya nampak awak dah cuba untuk berbubah walaupun tak banyak tapi tetap ada perubahan ke arah positif.saya nampak awak banyak meluangkan masa dengan saya dan jarang meluangkan masa dengan lelaki lain,saya nampak perubahan awak tu.awak..awak jangan risau saya akan bantu awak untuk berubah tapi awak kena la tolong diri awak sendiri jugak awak.saya tahu nak berubah tu mengambil masa yang amat lama tapi saya akan tetap menunggu bila tiba masa itu,sebab saya tahu bila tiba masa itu saya orang yang amat bahagia sekali...terima kasih untuk segalanya MFA,terima kasih mampu membuat aku still mengukir senyuman,terima kasih kerana selalu berada disisi saya,terima kasih sebab hadir dalam diri saya,terima kasih sebab hargai saya walaupun saya tak mampu memiliki hati awak sepenuhnya,terima kasih menjaga saya,terima kasih kerana selalu risau dengan saya.awak tahu tak awak satu-satunya lelaki yang mampu membuat saya mengurangkan EMOSI saya sebab tu saya tak mampu kalau awak takde.walaupun hanya sekadar bff tapi saya still memerlukan sebab awak orang yang berjaya mengawal emosi saya.~kau lelaki yang mampu membuat aku tersenyum kembali MFA ~ :)