WELCOME TO BLOG NURUL SHAFIKA

saya sentiasa sayang awak !!!



MUHAMMAD FAUZAN ARIF itulah nama lelaki yang ada di dalam hati saya.walaupun awak tak pernah hargai kehadiran saya saya tetap sayang dekat awak.saya couple dengan am tapi sejujurnya hati saya still dekat awak,memang awak nampak saya sayang am tapi jauh di dasar hati saya saya terlalu sayangkan awak.saya memang sayangkan am tapi di mulut sahaja di hati tetap awak yang saya sayang.siyez saya tak tahu kenapa saya terlalu sayangkan awak sampai saya tinggalkan semua laki,saya tak layan semua laki sebab saya cuma inginkan awak walaupun awak tak pernah inginkan saya.saya tak sangka awak pun sayang saya seperti saya sayang awak sampailah shah green terbongkar rahsia yang selama ni saya tak tahu yang awak juga ada perasaan terhadap saya.banyak benda yang kita lalui bersama dan sampailah satu masa saya rasa saya tak boleh kalau sehari saya tak bersama awak,sampai macam tu saya rasa terhadap awak.now saya telah melakukan kesalahan yang tak mampu awak maafkan.saya terpaksa letak gambar saya bercium dengan ex saya tuh,sedangkan itu gambar lama tapi awak ingat tu gambar baru,saya akui itu salah saya.saya lakukan semua itu memang untuk buat awak benci saya sebab bila awak dah benci saya senang saya nak lupakan awak tapi saya salah bila awak benci saya lagi saya makin sayang dekat awak,kenapa harus saya yang ada perasaan dekat awak?kenapa harus saya yang menunggu awak?awak tahu tak saya sometimes terfikir sampai bila saya nak tunggu awak sedangkan awak tak pernah sedikit pon hargai saya.saya dah cuba buat macam-macam terima orang baru dalam hidup saya tapi kenapa nama awak still ada dalam hati saya?sampai sekarang saya rasa menyesal dengan apa saya lakukan terhadap awak.mesti awak ingat saya ni perempuan bukan-bukan ye la letak gambar macam tu tapi jujur saya cakap walaupun saya macam tu saya tahu jaga kehormatan diri saya,saya tahu jaga dara saya lagi.saya harap satu hari nanti awak sedar yang saya sayangkan awak.awak nak saya pergi dari hidup awak baru awak nak rasa kehilangan saya?macam tu ker?kadang saya terpaksa pura-pura bahagia untuk awak tengok yang saya sedang bahagia.awak tahu tak saya dah penat,penat kejar awak penat pura-pura bahagia ! saya selalu berdoa kalau awak bukan jodoh saya saya harap awak dah takde dalam hati saya tapi bila setiap kali saya harap awak tiada dalam hati saya time tu baru saya sedar betapa pentingnya awak dalam hati saya.mungkin sekarang awak tak sedar kehadiran saya tai satu hari nanti awak akan sedar kehadiran saya.saya tak mintak pon nak bersama dengan awak ataupun couple dengan awak sebab saya tahu awak SESUATU tapi apa yang saya nak cuma awak HARGAI KEHADIRAN SAYA,itu je yang saya nak !saya harap hubungan kita tetap akan akrab walaupun banyak halangan yang mendatang.terlalu banyak kita ciptakan sebuah kenangan bersama sampai saya sukar untuk lupakan kenangan itu.saya berharap awak berubah suatu hari nanti !you always in my heart MFA~