WELCOME TO BLOG NURUL SHAFIKA
 22.2.2013 tarikh yg saya tak dapat lupakan sampai bila bila ,serious sy terase mimpi bila awak mintak couple dgn sy.awk tau x sy rase penantian sy,kesabaran sy selame ni mendatangkan hasil sebab Akhirnya awak terima saya dalam hidup awk.awk sy tau sepanjang kita couple terlalu banyak saya sakitkan hati awk,tp Sebenarnya tanpa awak sedar awak jugak banyak membuat saya sedih,ye mmg awk selalu ade dekat dengan saya tapi saya rase hati awk bukan sepenuhnya untuk sy,awk still sygkan arwah kan,awk mmg dy dh xde tp sy ni seorang perempuan,even org tu dh xde sy ttp cemburu bila awak sebut pasal dy,bila awak update pasal dy.awk sy pon de perasaan,xsalah kalau awk nk ingat dy tp jgn lah sampai update status yg boleh buat sy terfikir Sebenarnya siapa sy disisi awak..sy xhalang awk utk terus syg dy,tp awk Cuba fikir perasaan sy sikit sy xmintak banyak pon.kadang mungkin awk xsedar tweet awk tntg arwah banyak buat saya terase yg sy ni xkan pernah dpt mengantikan arwah,xdpt membahagiakan awk cmner arwah buat.awk sy sygkan awk sgt2,sy takut kehilangan awak,seteruk ape pon awak buat dekat saya,saya tetap sayang dekat awak.awak tlong la bila sy de dekat seremban tlong jgn hilangkan diri,tlong jgn kejap ade kejap xde..mungkin sy xleh jd cm arwah yg selalu menjage hati awak,tapi sy cube untuk menjadi yg terbaik utk awk..i  love u Boyot..mfa ♥awak ingat satu perkare sy pon pernah kehilangan org yg sy syg,dy pon dh ,sy rase cmner awk rase .sy xnk bila awak gaduh dgn sy awk nk jd life cm dulu,sy xnk awk berubah sebab sy,berubah lah sebab Allah syg..sy tau ssh awk nk berubah tp sometimes fikir lah perasaan sy jugak.sy akan tunggu awak berubah,knp dulu sy boleh tunggu now sy xleh kan..