WELCOME TO BLOG NURUL SHAFIKA

sampai bila nak tunggu

You dah tunggu selama setahun Dan dalam setahun tu dy tak pernah pandang you.itulah Kata kata kak mal yg membuka Mata aku..ye sampai bila aku nak tunggu now aku dah 20 tahun time tu move on..mfa Maaf sy xboleh tunggu awak lebih lame lagi.serious sy cemburu bila tengok awk terlalu risau psl dy masuk wad.sometimes sy trfikir kalau sy masuk wad awak akan risau tak seperti now awk risaukan dy.mungkin awk ingat sy ni happy,xcemburu tp awk xpernah sedar sy terpaksa menyembunyi kan kesedihan sy biar awk tau sy happy kalau awk happy walaupun bukan dgn sy tp hakikat nye sy sedih sgt.Maaf bkn sy xnk tunggu awk,sy nk sgt tunggu.ye bg awk tempoh setahun tu kejap je sy tunggu awk tp selame  tempoh tu sy bnyk mkn hati dgn awk.sy akan try jdkan awak hanye sebagai kenangan bg sy.mungkin ini blasan bg sy sebab dulu sy xpernah menghargai cinta sebab itu now awak tak menghargai cinta sy.sy redha kalau ini blasan yg harus sy terima.terima kasih pernah jadi yang terindah buat saya.jujur saya gembira dpt knl awk Dan fmly awk.sy tgok awk xkan berubah sebab sejauh mane sy sabar menanti awak awak ttp xkan pilih sy.terima kasih sebab Harini awk bukak Mata sy yg sy xkan pernah menjadi yg trpenting dlm hidup awk seperti mereka mereka yg awk syg.sy hanyalah seorang perempuan yg lemah yg xmampu untuk terus tahan rase sedih sorang2,Maaf mfa.sy undur diri untuk semua yg trjadi ..sy hrp awk happy walau tak bersame sy.hari2 sy berdoa awk akan berubah walaupun bkn skrg tp mase akan Dtg awk akan berubah tp ingat kita makin Tue bkn makin mude..mgkin 20tahun utk awk enjoy tp x bg sy.time ni utk sy fikir mase dpn