WELCOME TO BLOG NURUL SHAFIKA

new life,new post

hyehye,ni  adalah post terbaru aku.post-post lama dari zaman sekolah lagi aku dah delete sebab aku nak lupakan semua yang terjadi aku nak bina kehidupan baru tanpa lihat ke belakang lagi.bagi aku bila nak dekat tarikh birthday aku mcm2 dugaan aku dapat xprnh seumur hidup aku mase nak dekat birthday dtg dugaan yang cukup berat untuk aku hadapinya tp aku akan cube tersenyum dengan apa yang mendatang :)sebelum ini aku tak pernah hadapi dugaan dalam cintan cintun ni tp knp sekarang aku sukar hendak mendapat kebhagiaan dalam kehidupan mybe sebab aku sudah terlalu diberikan kebahagiaan sebab itu allah nak uji aku dengan memberi aku kesakitan sebelum mencapai kebahagiaan.aku redha menghadapi ini semua.seumur hidup aku aku xprnh sesukar ini untuk perolehi cinta tp knp dgn awk sy sukar untuk mendapatkan cinta dari awak.sy xprnh jatuh cinta dgn org yg mcm awk sebelum jadi sy hrus tabah hadapi bende ni.sy taw awk tak trime kehadiran sy sbab awk takut hubungan kita sebagai BFF terputus dan awk tkut awk xmampu bahagiakan sy kerana diri awk skrg.sy tahu mmg ssh awk nk trime sy tp sy akan terime awk seadenyer sy tahu mybe ssh awk nk cyerkan sy tapi hakikatnyer setelah apa yang terjadi selama ni sy masih mampu cintakan awk.setiap hari sy berdoa pada allah kalau awak bukan jodoh sy hilangkanlah rasa cinta dalam hati ini dan kalau awak jodoh sy tetapkanlah hati ini untuk terus syg awk dan sabar menghadapi dugaan.sy dah buang dah perasaan sy dekat awk tapi makin hari sy rase semakin kuad perasaan sy ni dekat awk mybe awk xperasan sbb awk terlampau bahagie sampai lupe akan ader seorang wanita yang menyukai diri awak.saya tahu kita terlampau rapat sangat kalau boleh kita 24hours bersama je jadi sebab itu awak takut andai kater kiter couple dan clash awk takut sy akn angp awk musuh sy tp awk slh.andai kater 1 hari nti sy couple dan clash dgn awk sy xkn benci dekat awk.even sy akan benci awk atau jadi musuh awk 1hari nti tapi awk perlu ingat satu perkara yang awak adalah yang terindah pernah ada di dalam kehidupan saya.saya tak tahu camner sy bole cintakan awk puas saya tanya diri sendiri kenapa cinta ini wujud untuk awak now sy dah tahu jawapannya sy cintakan awk bukan sebab diri awk yg dlu sbab diri awk yg skrg sy bhagie sgt bila dapat tahu awak nk berubh sy tahu mybe mengambil masa yang agak lame tp sy tahu awak mampu lakukannya cume awk perlu kuad hadapi bnder ini.andai kater awk berubah dan awk tak pilih saya sebagai peneman hidup hidup sy redha dengan pilihan awak aslkan awk dah berubah dan bahagiee :)sy tak mintak banyak pun dari awak saya cuma mintak awak berubah sy tahu itu mungkin permintaan yang berat bagi awak tapi awk xperlu risau saya akan sentiasa ada dengan awk utk membantu awk berubah cuma saya mahu awak pun ada usaha untuk berubah